středa 28. prosince 2011

Ať je váš rok prostě... Boží!

Drazí,

jsem Bohu moc vděčný za rok, který právě končí. Pro mnohé z nás to nebyl zrovna snadný rok. Leccos jsme letos prožili, snad i protrpěli a určitě i leccos prošvihli. Ale věřím, že nejsem sám, kdo při pohledu zpátky vnímá rok 2011 jako rok Boží milosti, slitování a nových šancí. 


S mnohými z vás jsme se koneckonců tento rok poznali - a za to jsem Bohu vděčný především. Jak už jste mě mnozí slyšeli říct, čím jsem starší, tím více se mi zdá, že "vztahy jsou víc než vize". Jinými slovy - že největší bohatství, kterého v životě můžeme nabýt, je, když se z "on" (nebo "ona") stane "ty" - a pak dokonce "my".

Tuto neděli nebudeme mít bohoslužbu, ale pokud máte možnost, chtěl bych vás povzbudit k účasti na některých bohoslužbách ve vašem okolí, ať už budete v Praze, na horách nebo někde jinde (my s Katkou a Klárou třeba u přátel v Antverpách).

Uvidíme se tedy v Café Louvre až v neděli 8. ledna. Do té doby vám všem přeju dobrý závěr roku a ať je ten nový ještě lepší, ještě víc prožitý v Jeho dokonalé vůli. A díky za to, že jsme v tomto roce mohli jít Jeho cestou společně!

V Něm,
Saša

Žádné komentáře: