sobota 28. ledna 2012

Pankáči v kostele a jiné zajímavosti

Drazí,

tak jsem doufal, že mě něco chytrého nebo povzbudivého napadne, a ono nic. Znáte to, někdy člověk má prostě pocit slabosti, prázdnoty. Ví, že není ztracen, že je v Boží náruči a snad i v Jeho vůli, ale zároveň se cítí neschopen cokoli "produkovat". Nebo aspoň doufám, že to znáte taky :-)

Jinak, zdá se, že Bůh má zvláštní smysl pro humor - v neděli ráno mám kázat na ekumenické bohoslužbě v kostele v Soběhrdech u Čerčan. Přítomni budou místní evangelíci a husité a pak návštěvníci z řad tzv. Jesus Freaks (křesťanští pankáči a vůbec alternativci, stručné info zde). 

Takže to bude velmi speciální mix a já budu moc vděčný i za vaše podpůrné modlitby. Zvlášť když mé kázání tam má být do 15 minut (!!!). A kdybyste se někdo chtěl přidat a pobýt s Jesus Freaks už v sobotu odpoledne a večer, tak mám ještě volno v autě, jedeme ve 14 hodin z I.P. Pavlova, dejte vědět.

Každopádně se moc těším na náš společný čas v Café Louvre, jako obvykle v neděli od 17 hod. Jestli se vám minule líbila muzika, tak mám dobrou zprávu - tuto neděli zahraje Petr a spol. znovu! A i další překvapení budou, včetně audiovizuálních :-)

"Toužím se s vámi setkat ... abychom se navzájem povzbudili: vy mojí vírou a já vaší." (list Římanům 1:11-12)

Mějte krásný víkend!
Saša

Žádné komentáře: