pondělí 6. června 2011

Saša "na cestě", kerouackovsky po Americe

Drazí, ozývám se z Amriky, živ a zdráv, trochu znaven, ale sycen milostí shůry. Zatím nebylo moc času ani fotit, natož blogovat, ale teď mám minutku... Nuže - mám za sebou Chicago s okolím a také město Milwaukee (2 hodiny podél Michiganského jezera na sever od Chicaga).

Centrum Chicaga s typickou nadzemkou
Jsou tu samozřejmě sbory obřích amerických rozměrů, ale lidi jsou v jádru stejní, i když ti, s kterými se potkávám, jsou takoví, jak bych to řekl, takoví jakoby hodně spasení... :-) Jako že je to pro ně realita, ne jen nedělní teorie. Příběh, co Bůh dělá mezi námi v Praze a vůbec v Česku, např. ohledně B21, tady dostává lidi (doslova!) do kolen. Všichni se za nás chtějí modlit a rýsuje se asi i nějaká další možná podpora evangelia... uvidíme.

Memphis na břehu řeky Missisippi
Teď jsem právě v Memphisu, kam jsem dorazil z Chicaga autobusem. Asi abychom se na desetihodinové cestě nenudili, rozbila se klimatizace (panují tu šílená vedra, posuďte sami - kolem 100 °Fahrnheita). Takže jsme zastavili u pumpy v nějaké díře uprostřed illinoiských polí (jen na to klikněte, nebudete litovat!). 3 hodiny jsme čekali na příjezd mechanika (přesněji: mechaničky), ta zjistila, že to neumí spravit a musí pro nás přijet jiný autobus - takže jsme tam nakonec čekali celkem 7 hodin. zajímavé, jak je vše relativní. Následujících 5 hodin cesty uběhlo jako voda!

Dorazil jsem tedy dnes (v neděli) před čtvrtou ráno, trochu to dospal a dnes mluvil ve dvou velkých presbyteriánských sborech. Jak jsem zmínil, zájem o Prahu je tady enormní. Všichni říkají, jaké je to nejkrásnější město v Evropě. Věřil bych tomu! Zítra jsem zvaný na brzký ranní golf, pak nějaké další schůzky a večer jdeme na místní blues - Memphis je prý jeho kolébkou, např. tu začínal B. B. King. Tak se těším!!!

Slyšel jsem, že v Mosaic House bylo veselo, mj. i díky Mathiasovým balonkům, tak mám radost a samozřejmě mě štve, že jsem tam nemohl být taky. Tak se opatrujte a brzy zase na viděnou. A do té doby aspoň na čtenou :-)

1 komentář:

Ondra řekl(a)...

mega awesome :)